Huisstijl

Herkenbaarheid, identiteit en naamsbekendheid

Een krachtige huisstijl doet wonderen

Wat is een huisstijl?

Een huisstijl is de visuele weergave van je organisatie. Dat is meer dan het ontwerp van een logo. De keuze van kleurgebruik, typografie, beeld en layout is bepalend en luistert nauw. Een goede huisstijl wordt zowel offline als online breed ingezet.

Waarom een (nieuwe) huisstijl?

Door een huisstijl te ontwerpen die bij de identiteit van je bedrijf past en deze consequent door te voeren, versterk je de naamsbekendheid van je onderneming en zullen klanten, leveranciers en medewerkers zich beter met je organisatie identificeren.

Waarom bij BakkerBaarn?

De ontwerpers van BakkerBaarn helpen jou bij het bepalen van de identiteit en hoe je deze het beste vorm kunt geven. Zo ontstaat er een look and feel van de organisatie waardoor er een passend ontwerp ontstaat. Daar kun je weer jaren mee vooruit! BakkerBaarn beschikt bovendien over geavanceerde apparatuur om dit te realiseren.

Website

BakkerBaarn neemt je nieuwe huisstijl moeiteloos mee in je website. Zo kun je ook online laten zien wie je bent, wat je doet en waar je bedrijf voor staat.

Visitekaartjes

Een visitekaartje is een belangrijk communicatiemiddel dat nogal eens onderschat wordt. Met dit kleine stukje papier kun je duidelijk het verschil maken bij je zakelijke relaties. Voor het meeste effect vermeld je natuurlijk je social media gegevens.

Briefpapier

Een zichzelf respecterende onderneming kan niet zonder briefpapier in huisstijl. Kies voor een strakke of juist een wat lossere stijl, maar wees consequent. Deze eenduidigheid versterkt de professionele uitstraling naar je stakeholders. Vanzelfsprekend helpt BakkerBaarn je om de juiste keuze te maken.

Enveloppen

Met enveloppen in de huisstijl van je bedrijf of organisatie valt je huisstijl letterlijk bij de ontvanger op de mat. Een uitgelezen kans dus om je te profileren.

Howard Ruitenbeek

DTP-er sinds 2008

Huisstijl advies nodig?

{rsform 3}