Ontdek je eigen ‘why’!
Herken je deze situatie? Een relatie, goede vriend of kennis vraagt wat je nou eigenlijk doet. Eh, tja. Je probeert je werk kernachtig samen te vatten, somt wat klanten op en beschrijft de hoogtepunten van je onderneming. Ondertussen vraag je je af: waarom ben ik hier eigenlijk mee bezig? Wat drijft mij? Wat drijft mijn organisatie?
Social media
We zijn gekomen tot het kort uitwisselen van nieuwtjes op social media. Maar die zijn zó vluchtig dat ze snel uit beeld raken. Daarom heb ik het volgende advies – vat het maar op als een persoonlijke uitdaging: maak nou dit jaar nog een mooie folder of brochure van je bedrijf. Let maar eens op. Je gaat je gegarandeerd weer afvragen: “waarom zijn wij er eigenlijk? The why: voor velen ‘wel even een dingetje.’
Mooi grafisch product
Maar wanneer je onderkent waar je kracht ligt, waarom de klant bij jou komt en niet bij een ander, dan sta je vele malen sterker. Durf dat nou eens op een sympathieke wijze kenbaar te maken. Kies er mooie fotografie bij en laat je tekst lezen door iemand die er verstand van heeft. Als iemand je daarna vraagt ‘wat doe je eigenlijk?’, kan je vol trots een mooi grafisch product overhandigen. Daarin staat precies wie je bent en waar je voor staat.
Online marketing
En weet je wat het aardige is? Die content kan je de komende maanden mooi gebruiken voor je website of als posts op je social media. Zullen wij dat samen oppakken? We hebben alles in huis: tekst, fotografie, vormgeving, print en Online Marketing. Zelfs videootjes!
Wedden dat je klanten als een blok voor je vallen?