Zorgdienstverlener Opella kiest voor brandportal van BakkerBaarn
Met ruim vijfduizend klanten en 1950 medewerkers is Opella een grote zorgdienstverlener op de zuidelijke Veluwe. BakkerBaarn verzorgt de organisatie van drukwerk – online.
Zelfstandig wonen
Veel ouderen blijven graag zelfstandig wonen. Daar is soms wat hulp bij nodig. Opella regelt onder meer thuiszorg, revalidatie, servicediensten, maar ook wonen met verpleegzorg of maatschappelijk werk. Jolanda van den Hoek, communicatieadviseur bij Opella: “Wij willen graag dat onze klanten hun eigen leven kunnen leiden in hun eigen vertrouwde omgeving. De administratieve en regeltaken voor onze zorgmedewerkers houden wij het liefst zo beperkt mogelijk. Vanuit dat idee zijn wij op zoek gegaan naar een drukwerkspecialist met een online bestelsysteem. Het werd BakkerBaarn.”
Huisstijldrukwerk
Opella maakt nu gebruik van de brandportal van BakkerBaarn, waarmee medewerkers van Opella online hun eigen huisstijldrukwerk kunnen maken, beheren en bestellen. Denk daarbij aan visitekaartjes, folders, evenementenboekjes, weekprogramma’s, flyers en posters. De huisstijlelementen als kleur, lettertype en de plaats van het logo liggen vast. Jolanda: “Het bestellen gaat heel efficiënt. En BakkerBaarn levert het drukwerk rechtstreeks af bij de juiste locatie. Heel handig dat dit niet via ons kantoor verloopt.”
Oplossingen van BakkerBaarn
Opella heeft voor de brandportal van BakkerBaarn gekozen om het de medewerkers zo gemakkelijk mogelijk te maken. “Natuurlijk is het voor sommige medewerkers wel even wennen. Maar het voordeel is een goede herkenbaarheid van Opella door het beter doorvoeren van onze huisstijl. Het is prettig dat BakkerBaarn samen met ons naar oplossingen zoekt die aansluiten bij onze situatie.”
(foto: Rob Gieling)
Onze brandportal iets voor jouw organisatie? Bel of mail John.